close




In my good good morning
Im up before the sun can bring,
Early morning, and everyone
Like a shiny thing.

All my angels appear
Before my window saying
Good morning
In my good morning

In my good, good morning
I feel before my thoughts all spring.
Am I conscious or
Is this my unconscious being
No more like a dream than a
God before my conscious saying
Good morning in my good morning?

In my good, good morning
Im up before the sun can bring,
Early morining, and everyone like a shiny thing.
No more like a dream, then a God before
My conscious saying
Good morning in my good morning.



若不是友人突然傳了首bohemian like you 給我
我還當真會一直忘記,我竟然還未將Good Morning列入板上收藏。

這首歌真是好聽,對吧?

我可以忘掉主唱的名字,忘掉他身後所有團員,甚至忘掉製作這首曲子的團;
但是我不會忘掉那層襯托Good Morning的瞪鞋氣息;
不會陌生於主唱於MV中朦朧安祥的神情;
甚至還能跟你說 MV一開頭的那個剪影 ,怎樣拿著鈴鼓,彷彿把時間都凝結在那畫面中;
然後曲子中後段那個吉他獨奏的音效,是怎樣讓扭曲都變的美麗。

瞪鞋就是這樣討人喜歡。

好像我們什麼也不必說清楚,
就可以把昨天的溫度嵌入今天,而能夠把今晚的眼淚留給明天。
可我每天都是清醒的跨越每個子夜..

Good Morning, anyway.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Gronkjaer 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()